3 presenter

Idag vaknade jag med ryggskott, men efter att ha knaprat piller som en cancersjuk så ha jag botat det lite grann så nu ha jag kunnat tvätta iaf. Om 2,5 timmar ska jag med bussen in till Kalmar och träffa min bästa vän genom alla tider som inte lämnar mig. Han var enda vännen som liksom sa grattis på riktigt...:)

Så jädra trött idag vet inte vad det är jag har ju sovit bra. Sjukt kanske är det, jag ska inte sova mkt jag blir tröttare. Varit trött i två dagar.. Mårinte bra. Och nu i slutet av månaden och framåt  kommer jag jobba 3 helger i rad, suger med tanke på att det bara är  då vi ses jag och Andreas. Men får åka mitt i veckan iaf!

29/8-2011 då har vi varit Andreas och Katarina 1 år. Snart ju! Så köpte detta halsband+liknande armband via nätet... Hoppas han bär det vad tro ni?

Ha också köpt hans inflyttningspresenter som han får  på den festen.. Samt hans 21  års present. Den ville jag nästan ha själv fast jag inte är ett stort fan av Stjärnornas Krig.


Kommentarer
Postat av: Linda Mpili

Grattis till ett år, vilka fina armband!

2011-08-04 @ 21:23:53
URL: http://metrobloggen.se/lindampili
Postat av: Katta

Tack så mkt!:)

2011-08-05 @ 10:38:14
URL: http://kwj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0