Cykla

Alla som känner mig på ett litet närmre plan vet att den bästa motionen enligt mig är på en cykel. Därför var årets 24 års present bland det bästa en tjej som jag kan få, en knallröd cykel bokstavligen, 21 växlad och så
lättrullad och cyklad att det egentligen är lite löjligt.

Idag cyklade jag 2 mil och 100 meter, det är vad det enligt www.hitta.se är från min dörr cykelvägen hem till mor o far. (Köpingsvik-Rälla)

Givetvis cirka 1,5 km hemifrån slår jag upp vristen emot min livsfarliga trampa (finns inget skydd runt om bara "piggar")

Tog 1 h och 3 minuter, gjorde ett avbrott för o visa Toffis att jag visst orkade cykla han trodde mig inte hundra!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0