Oh no sex!

Jag funderade lite just nu på ämnet sex. Är jag verkligen enda bruden på 24 som tappat lite tjusningen till det hela? I början när man var 15 och började sin sexuella utveckling var ju precis allt spännande. Man gick som på nålar, man längtade undrade ja andades ibland till och med sex. Numera är det i alla fall nåt för mig som jag  bara gör för att slappna av, vara nära nån jag gillar, och bli av med den där irriterande kåtheten ibland. Jag tänker sällan på sex längre (sker väl men knappast dagligen). Det ha tappat taget om mig, eller jag om det beror helt på hur man ser det va?

Självklart längtar jag ibland fortfarande. Men numera när jag kommit upp  i mer  vuxen ålder så kan kramar nästan ge samma sak. Jag vill inte ofta, det är ju faktiskt ganska jobbigt. Helt ärligt. Det är utmanande med. Där ska jag som är mindre nöjd med hur jag ser ut stå och försöka se ut som en porrdocka. Jippie, jag råka bara ha 40 mer kilo på kroppen en dessa perfekta kroppar.

Är jag också ensam tjej om att våga erkänna att jag tittar på porr? Och nej jag tittar inte på "tantsnusk" utan precis på samma porr som killar. Vet inte, kanske inte är sådär mycket för att ligga länge och se nån få oralsex, jag ha nämlligen kanske upplevt det 10 ggr i hela mitt liv max, att jag får alltså. Blir liksom bara fundersam på om det är nåt jag saknar, men tänker inte sakna det för jag får inte ut nåt av det. Inte bråka jag och killen över sex heller som jag gjorde med min exsambo. Bry mig liksom inte, sker det så är det väl underbart. Men jag skulle hellre vilja att vi kramades mera. Att han kunde hålla om mig en minut och bara andas på mig, vilja ta del av hur jag luktar hur jag känns emot honom.

När sex var nytt så lekte man ju dagligen, helst två-tre gånger med sig själv, numera sker det bara om jag har svårt att somna.Kanske bättra detta sig om jag o Ante ses mer, kanske blir det ingen ändring jag tror ju på det sistnämnda. Och ärligt bryr jag mig inte nämnvärt. Och jag förstår honom, han skulle kunna ha en fräsch tajt fjortis, han är ju så pass ung. Menar lyckas T få en 92:a så kan nog Andreas som är 11 år yngre än T få en 16 åring om han vill. Är ganska illa när man sluta bry sig. Men sex leder oftast bara till besvikelser. Man få vara glad dem gånger det går bra. Annars bara tacka och ta emot att det nästan gick.

Kanske är det min mängd sexpartners som minskat lusten. Känns som jag sett, rört och haft allt förutom det gemensamma könet och nej det intresserar mig inte. Jag ha haft yngre (har yngre) jag har haft betydligt äldre, långa smala, korta tjocka, kompakta, benrangel, glasögonormar, smarta,  korkade, misshandlande, förnedrande killar. Känns som alla typer man kan läsa om ha varit i min närhet. Förutom han: Han som ser mig, lever för mig, andas mig, sätter mig i främsta rummet inte sig själv, som skulle ta en kula i huvudet för att rädda mig, som skulle älska mig tills döden skiljer oss åt. Och ha inte heller haft sex med den personen. Så kanske det sista som jag kan hoppas på ska väcka min nyfikenhet igen?

Visst jag skulle allra helst med somliga just nu kunna tänka mig en helt otroligt erotisk natt, men känner mig ofta tom efter, utelämnad. Man är ju trots allt bara ett hål för de flesta killar. Sex säljer. Inte hos mig. Oftast om en reklam anspelar mycket på sex tycker jag bara den är lågbudget i brist på bra fantasi och reklammakare. Känns som slänger vi in en naken brud så kommer alla köpa produkten. I alla fall killar, antingen till sin tjej i hopp om att hon kommer se ut som tjejen i reklamen, eller till sig själv för att attrahera sådana där omänskligt vackra kvinnor.

Jag vet inte var detta banar väg till att redan tappat intresset. Men tror det enda jag behöver är kramar och faktiskt nån gång då och då intalas att jag är söt eller sexig av nån som ser mig live. Andreas var första killen som nånsin sagt jag är snygg till mig muntligt irl. Det var lite magiskt. Kanske var rätt snygg den kvällen. Men svårt att tro det...


Kommentarer
Postat av: Pontus

Hej snäckan



Fattar inte för du är ju skitsnygg.



Tycker om när man får se dessa sidor av dej jag är lite förälskad på håll tror jag..



Stor kyss på dej du ska veta att det finns män här ute som uppskattar kvinnor som dej



xxxxxx

2011-08-02 @ 12:23:38
Postat av: Katta

Naw man tackar man tackar!! Hehe :)

2011-08-02 @ 12:52:41
URL: http://kwj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0