Om 41 dagar!=)

Ha varit usel på att uppdatera denna blogg då jag har startat en annan där själva bloggandet blir roligare för man måste inte kunna sjuhelvetes massa koder för att bloggen ska få det utseende man vill. Det har skett lite iaf, jag och Andreas Eriksson har ju firat ett år igår, så nu idag är vi inne på 366 dagen tillsammans, tiden har gått ganska fort och vet inte vad vi hunnit göra egentligen. Inte en jävla aning. Haha men på nåt sätt så har man slängt in 366 dagar till samma kille, kanske inte alltid på det lättaste sättet eller med sjukt mycket entuaism. Men man är inte mer än människa, bråk får väldigt sällan en motiverad att fortsätta framåt. Snarare vilja dra sig ur o bara se problemen och det är farligt då är man på hal is. Och det har vi varit, och är ännu, men det är mest mitt fel för jag aldrig bara kan bestämma mig att nu kör vi utan ska krångla med känslor. Fan ta mig, mer om detta kan ni läsa på min nya blogg som uppdateras betydligt oftare: krundsatt.blogspot.com

Det andra som skett är att jag äntligen så som jag längtat ska få se min favorit tjej Britney Spears uppträda. Den 11 oktober 2011 så drar jag och den andra personen som ställer till mina känslor (toffe) ner till Malmö för att se Britney Spears live på Malmö Arena. Ska bli den roligaste dagen i mitt liv, och ja jag får trots allt dela den med en av de personer jag gillar mest, och biljetten är köpt.:)


En försmak på vad som komma skall, så har bara 41 dagar kvar att bita ihop och längta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0