helgen som försvann

Skulle vara ledig i nästan 3,5 dag. Underbart ju! Minns inte senaste tiden när jag hade ledigt så länge. Gick förbannat fort med...:( Så snart ska jag gå till jobbet. Är det inte märkligt? på jobbet står tiden oftast helt stilla sen. Varför ska det man gillar och sett fram emot alltid rusa förbi? Ha knappast längtat till jobbet  idag.

Jag ha iaf haft en sjukt rolig helg. Även om vi inte blev supermånga på festen (5 till antalet) så blev den lyckad, Elinor, Alex, Andreas och Johanna deltog, och så självklart jag själv. Vi spelade kubb, söp till det och det avslöjades väl en del detaljer som var lite väl intima kanske? Aja det är sådant som fyllan skapar.

Förlåt att jag uppdaterar så sällan, men menar jobbar man mer eller mindre heltid är man helt slut, och nu har Andreas semester med, så då lär jag hänga där en del. Ska tillbaka imorgon! Skönt, men ses inte till helgen, men kommande vecka så jobbar jag (tror jag) bara två dagar! Då blir det nog Nybban en hel del dagar. Mysigt. Och min födelsedagshelg så spelar äckel hellström och the Ark, (eller ja the ark är okej) så ingen kommer dyka upp, förutom de som e helcoola och lyssnar på rock som brorsan, jag, Carola och Andreas!:)



Kommentarer
Postat av: ANNA

Men så får du ju inte säga, Håkan är svensk sommar!

2011-07-04 @ 15:43:20
Postat av: Amanda

Hej,

Första frågestunden på min blogg finns uppe nu.

Kan ju alltid slänga in en fråga vettja! :)

kram

2011-07-04 @ 15:58:22
URL: http://amandajeppesen.blogg.se/
Postat av: Anneli

Anmäl dig till Dagens Blogg!:D

Jag lottar ut 4 nya vinnare imorrn!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/july/mandag-dagens-blogg.html#comment

2011-07-04 @ 17:08:49
URL: http://Anneliih.blogg,se
Postat av: annelie

hade varit kul att komma och festa men tyvärr måste jag jobba... jobbar 5 helger på raken var ledig i lördags sen söndag säger bara en sak om vården på sommaren.... hello no life :( men ni kommer att få super trevligt och ja hellström är ett bevis på att man inte behövar talang för att bli känd :P ;)

2011-07-05 @ 06:45:32
Postat av: Katta

yeah!! hehe jag gillar inte alls hellström, inte Veronica Maggio heller. Sådana där artister som kommit fram på ingenting egentligen. Hon är i min värld kvinnliga hellström:P



Ja vården lämnar inget till övers för vänner eller familjeliv om man nu skulle vilja ha nåt sådant. Men varför ha ett privatliv när vi vårdar människor hela dagarna, borde vi inte nöja oss med dem vi träffar då? (Känns som Borgholms kommun+schemaläggarna tänker så ibland!)



Synd, hade varit kul om du kom! men bättre lycka nästa år när jag blir 25, vi verka inte bli så många, men dem som kommer så långt är närstående bokstavligen (pojkvännen och min lillebror:P)

2011-07-05 @ 16:31:51
Postat av: Anonym

men det är skillnad på halvvägs till 50 dagen (få ingen ångest då) då kanske man har mer barmhertighet för att få vara ledig ialf en dag/månad :P

2011-07-06 @ 11:44:47
Postat av: Katta

hehe! Ja det e ju liksom lite dödsångest på den dagen, då måste man ju få tid att komma tillbaka menar jag:);)

2011-07-06 @ 15:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0