Stolt

Jag har ju ett jobb där man dricker mycket kaffe och äter tonvis med kakor varje år känns det som. Snart ha jag jobbat med detta ett år, och skrämmande är hur många kakor som säkerligen slunkit ner fast de inte borde i mig. Och nu ska jag säga nåt jag är stolt över, har jobbat hela helgen, inte unnat mig en enda kaka, ingen choklad, inget osunt! Grymt stolt.! Jag kan ju! Visst jag är sockerberoende det vet jag om, och det är som vilket annat beroende som helst som man ska sluta med. Innebär abstinens. Den kom idag men då gick jag ifrån köket på jobbet då det är en farlig plats att få abstinensen på. Stolt igen.:)

Så snart vill jag gärna vara nere till en size 38. Jag vill inte tappa alla mina kurvor, så vill ha där runt 38-40 i storlek. Det skulle nog passa min längd ganska bra, och min byststorlek, för den vill jag inte förlora faktiskt. Vet egentligen varför det är fel att tycka om sina bröst? Jag skulle gråta blod om jag fick bröstcancer och var tvungen att ta bort ena, de får mig att känna mig kvinnlig, dem o mina breda höfter, dem vill jag inte förlora för nån minimal midjas skull. Det är helt enkelt inte värt det.  Vikten jag vill nå är inte lika viktig just nu, bestämt mig att fokusen ska ligga på klädstorleken och inte vad jag väger, för när jag vägde 74 kg så hade jag GRYMMA kurvor fast jag enligt vågen var lite överviktig. I don't care. Runt 65-75 kg var där jag mådde som bäst, man behöver inte vara orolig för att allt väller ut överallt, men man är inte heller en liten sticka utan har rumpa, byst, lår, höfter. Så som jag personligen tycker en tjej ska se ut (Beyonce och Jessica Simpson är sjukt vackra, och de är inga 50-60 kgs kvinnor dem inte..)


Frågan som alla har nu är väl, vad för size drar jag nu? Svaret är att det ligger runt 42-44, låren och rumpan är där det ändå drar mest, över magen lite med, så byxor normalt 34 (jeans) och 44 vanliga kostymbrallor eller liknande, inte kul.!:( Bilden visar mitt nya BH-linne, sjukt nöjd!!

Kommentarer
Postat av: mikael

du är så vacker! så ska en tjej se ut! mer bilder tack! ;P

2011-07-14 @ 00:58:53
Postat av: Katta

Tack värmer!!

2011-07-14 @ 09:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0