Transformers 3

Jag ha älskat transformers filmerna sen den första kom 2008, jag älskade serien som barn, jag älskar snygga bilar som går fort och som visar sig vara nånting helt annat än just en simpel bil. Jag älskar att det bara är en tjej o avsky o inte 100 som i fast and fourius (kan inte stava dem filmerna dem suger vilket som). Jag älskar Shia LaBeouf, han är oerhört talangfull och oerhört söt på ett sådant där pojkaktigt sätt, fast han är 1 år äldre än mig! I trean var ju en av Hollywoods snyggaste med också, Patrick Demepsy (vet ej hur han stavar heller) och han spelar en helt annan roll än svärmorsdrömmen eller drömmannen som han brukar spela, vilket var helt underbart att se (ja det kittlade privata delar,mums!)

Transformers 3 slog inte ettan, den är fortfarande bäst.. Och ska jag reta mig på en tjej ska hon faaan va snygg. I trean är det ett benrangel utan nåra som helst kurvor och alldeles för stora plastikläppar i fejjan som mer som ut som två blygdläppar, nej kände mig inte ens nästan hotad som man kunde känna och förstå med Megan Fox. Vilken brud som helst kan träna ner sig och pumpa upp läpparna som detta bimbo och försöka ta över Megans roll. Tyvärr, fungerade inte för mig. Och han lyckas inte verka lika kär i denna som Megan då han kämpar för att Megan ska gilla honom. Denna bara gör det. Boring.

Men ändå får den KKKK+ av fem möjliga. Jag älskar transformersfilmerna!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

första kom 2007!

2011-07-17 @ 20:14:19
Postat av: Katta

Läste det sen stämmer! står liksom på min bild. Men jag såg den först 2008!

2011-07-17 @ 22:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0