16:e urinvägsinfektionen

Yay! Lagom till sluttampen med allt med skola, jobb, strul och bök så ska man få urinvägsinfektion. Bara för jag skrev om det i ett arbete nyligen och då tänkte tyst "länge sen jag hade den skiten nu" skulle jag inte ha tänkt. Ha ni nånsin haft UVI? om inte, var glada för det. Jag är tydligen en sådan person som är lite extra känslig down there, så enligt läkaren ska jag ha lika enkelt att få UVI som andra ha att bli förkylda. KUL! Så nej det ha inte med orenlighet att göra.

Helgen var mysig. Ha världens bästa Andreas. Han står bakom mig genom allt. Nu ha det skett massa i livet igen (ja som sagt det rullar aldrig bara på och är bra)

Säger bara att låser sig inte saker snart är jag över. Tyvärr ser jag ingen utväg. Vården är det jag vill jobba med, sjuksköterska är det jag vill jobba med i slutändan.


Jag och min älskade pojkvän sen snart 10 månader tillbaka! Det är underbart hur mycket han tycker om mig. Han känns liksom som om han är tacksam att jag finns, att han skulle gå sönder om jag försvann. Aldrig nånsin känt mig så älskad, eller ens älskad överhuvudtaget på detta vis. Är alltid din om du vill ha mig, din Katarina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0