Första dagen

På typ 6 veckor med vikariatet som jag har som sommarvikarie i år:) Fick låna Jennys (grannens) nycklar nu i 4 veckor, sen behöver jag bara ett par 2-3 veckor till max. Skönt att börja på vik då vet jag iaf att pengar kommer, första månaden inte så mkt (räknar att jag i Juli får ut cirka 10500:-) men däremot i augusti räknar jag på min största lön (inom vårdyrket och i Sverige) nånsin (runt 16000:- efter skatten)

Sen i Augusti tror jag bara att vik'et räcker sig sådär max 14 dagar knappt det in i månaden, så jag får nog bara 10500-12500:- i september sen, men det överlever jag på!:)

Nu ska jag äta frukost, blev sjukt sugen på ägg och orkade inte vänta till 11:00 (när rasterna börjar) på jobbet för att få sno ett ägg från ifrån dem. Komihåglapp till mig själv, köpte 15 ägg 30:- igår från en kvinna på jobbet, MÅSTE hämta dem idag!:P Glömde igår fast jag sa jag inte skulle!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0