Jävla förbannade regn******

Vill inte svära mer än så i min rubrik. Men sur är jag. Idag för jag tänkte gå lite på staun efter utbildningen idag så ska det givetvis regna. Och så har jag gjort mig fin.. Med min otur regnar väl det bort? Jag menar detta var en av de där få dagarna i Juni det inte få regna. Det är min första halvlediga dag på 2 veckor, jag är ändå bara på utbildning och behöver inte serva folk, det är jävligt skönt...:)

Idag ska Alexandra på samma utbildning, så ska snart med bussen så jag kan gå och hämta henne... Ser inte lika grått ut över Borgholm, kanske inte panikregnar där som här. Och kallt är det med, läste vi är på g mot en ny istid (som jag o Amanda snackade om för ett tag sen) och det skulle inte förvåna mig. 12 grader i juni är inte ens nästan okej!! Det  gör inget att SMHI går ut med att det ska regna hela helgen, jag ska jobba då ändå, 7:30-16 sen på söndag 12:30-20:30 båda tiderna på soldalen 2. Får träffa Daniella lite...:) Alltid najs!

Nä nu ska jag dra så jag inte missar bussen!! Jag ska försöka ta den som går utanför köpingsvik skola. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0