Nu börja det snart

Ha praktik tills på fredag, då ska Mikaela sätta betyg eller omdöme eller vad det heter. Sen i helgen jobbar jag som en idiot, men det ska bli kul att tjäna lite extra cash. Nu idag så börja det äntligen, utbildning inför sommarvikariatet. Underbart! Jag känner mig nästan som någon! Helt underbart!;)

Jag är visst semestervikarie 1 det ni:p haha första person, skadar ej. Och ja jag vet att siffrorna nog inte spelar nån roll, men låt mig tro att det är för jag är speciell, roligare att gå till jobbet då.. Nu är det också bara lite drygt 2 veckor till min fest, men alldeles för få ha svarat.. Men jag tro ni kommer ÅNGRA er;) Haha förutom ni som inte kan komma på riktigt, jag godtar det!

Fått 3 av 4 slutbetyg nu. Ska bara lämna in alla uppgifter i Medicinsk grundkurs, det ska göras imorgon för det hinns inte med nu, ska ställa mig och laga mat nu och sen även om det regnar får jag promenera in till Borgholm (utbildningarna är mellan 13-16, sen ha jag praktik 16-21 typ!) Ändå vet jag betygen i alla mina 4 kurser, såhär kommer det att bli:

Organisation och ledarskap:   VG
Psykologi A:                          VG
Medicinsk Grundkurs:             VG
Vård och omsorg:                    G

Får jag säga det själv är det ganska bra för nån som jobbar i snitt 100 timmar månaden;)


Nu ska jag laga ris, kyckling och sweet sour sås! Ganska gott om ni frågar mig;)

Kommentarer
Postat av: M

inte lätt o komma om man inte blivit bjuden =P

2011-06-16 @ 08:43:53
Postat av: Katta

You are invited!;) Inbjudningarna skedde på FB...:( e ju inte vänner där ju:(

2011-06-16 @ 20:47:49
URL: http://kwj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0