Praktik igen

Snart påväg till Soldalen 2 för praktik mellan 7:30-12 (paus 12-16 tillsammans med Andreas..) Sen tillbaka och praktisera 16-21. Det som suger med sådana pass är att man få bara vara med på dem jobbiga momenten, väckningen och läggningen av dem äldre. Och frukosten. Och jag vet inte, men dem stressar så på den avdelningen, det finns ingen flexibilitet överhuvudtaget. Som igår, det var lördag, låt de gamla som sover sova. Nere på Soldalen 1 finns det massvis av brukare som gillar att ta en sovmorgon, kanske till och med hoppa frukost för att få sova. Då kan dem väl få göra det? Är man trött så är man väl? Jag skulle avsky att bli väckt för nåt så simpelt och tråkigt som att äta gröt. Jippie, dagens höjdpunkt!!

Mikaela min handledare är iaf hur go och cool som helst. :) Jag gillar henne så det går ju bättre här än på fyran. Vantrivdes nåt så fruktansvärt på Ekbacka 4. Aldrig mer.

Andreas ligger fortfarande och sover här hemma hos mig den fuskisen! Han ska stanna tills jag börja arbetspass nr 2, kl 16. Så jag vet inte VAD vi ska hitta på på min paus! Nåra ideér någon?


En tårta jag bakade för en födelsedag på jobbet, visst är jag bra!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0