Ge mig sömn

Vet inte varför, men kroppen envisas med att inte vilja sova inför stora dagar som denna. Idag ska jag först skriva prov cirka 4 timmar, sen efter det så ska jag springa fort till netto, köpa nåt att äta sen ska jag ha praktik fram till 21:00:( Så kommer vara helt slut. Sen imorgon ha vi visst skolavslutning hela förbannade förmiddagen. Men bad om att bara få vara med en timme max. För jag ha praktik på skolans begär 07:30-16. Jag orkar faktiskt INTE jobba kväll en gång till bara för skolans skull. Blir ju heldagar om 14 timmar två dagar i rad, stiga upp 07 och jobba till 21. Det finns ingen som orkar flera dagar i rad utan att få veta när man ha nästa lediga dag!

Så trött på skolan nu att jag vill spy. Men lärarinnan i medicin gav mig iaf till innan midsommar på mig att avsluta alla skoluppgifter i hennes ämne, samt komplettera upp provet (för det kommer jag behöva göra, är alldeles för dåligt förberedd.)

Ha en bra dag alla. Så trött, så arg på min kropp, mina visdomständer som svullnar upp. Halsen som tjocknar på sig just nu. så trött på att vara jag lite smått.

Så imorgon skola 8:30-10:00 och praktik 10-16. Sen ska jag till Kalmar troligen o umgås med vänner. Jag vill inte släppa livet helt just nu, det är inte så det fungerar. Arg.


Kommentarer
Postat av: ac

vet hur det är att jobba såna grispass... förra året fick jag nästan ihop 400 timmar på 2 månader jag bodde mer eller mindre på jobbet.. kul nae... inte riktigt var ett vrak när jag kom hem... :P massa tider från 7-21.30 med en halvtimmes rast... horror blir bättre i sommar :)

2011-06-01 @ 08:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0