Kommentarsvar!

Anna tack för kommentaren till att börja med på inlägget "slut" nedan..
Jag kör just nu stenhårt på undersköterska, för när man jobbar och pluggar samtidigt känner inte jag att man har tid eller energi att lägga tid på nånting annat (kanske en av anledningarna till att jag bråkade med killen, för jag ofta är trött utav mig, ingen kul tjej helt enkelt.)
Hotel Pass out var ju ett skolprojekt, som jag fick MVG i förvisso, för ideén  var orginell tyckte min lärarinna, men jag vet inte, jag känner mig till ålder och så nu inte mogen att driva nåt alldeles själv. Och det är inte Andreas type of thing. Men vem vet, om nåra år kan jag lova att han är mycket trött på sitt enformiga fabriksjobb som han har idag och kanske gärna ser en förändring? I framtiden kanske mycket väl ett sånt där hotel föds i Kalmar  läns trakten vem vet? Det kanske skulle fungera med? Jag menar de flesta hotel numera är ju för par, åker man dit ensam känner man sig nog ganska borta.

Uppmaning till alla som läser kommentera gärna!!:)
Ha ju över 400 läsare numera! Kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0