Naw<3

Vi har jag och Andreas gått igenom den tyngsta tiden av alla under vårat 372 dagars långa förhållande. Det har varit jag (oväntat va?) som strulat till det och som vanligt kan jag egentligen inte hantera det, men jag var illa tvungen, ha man gett sig in i leken får man vara med tills den är slut ha jag lärt mig, så jag ger inte upp nu. Andreas är numera mitt 3:e längsta förhållande. Förhoppningsvis mitt sista. Ledning har ännu Apell det varade exakt på dagen 1 år och 6 månader, sen Lilja på 1 år och 5 månader och tre veckor (nära där) Andreas på 1 år och en vecka, Toffe på ett år och 5 dagar typ, Adam 9 månader. (Hur fan ha jag hunnit med alla snubbar där emellan?)



Denna lilla lapp hade han skrivit när jag skulle ta lite vatten i hans kök (befinner mig på Jacobsgatan just nu)
Åter igen förlåt älskling! Jag är lyckligare än på år!

Vet vad jag vill nu, ha Andreas som min.. Och dig som den nära vän du är. Inget mer strulande. Jag känner ännu vad jag kände i lördags, men jag kan hantera det.

35 dagar till Britney med bästisen då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0